Arlanda

Första etappen avklarad.
Sitter på Arlanda nu, har inhandlat mig en ramlösa och en snusdosa som jag tänkte roa mig med tills tåget går (om typ en timme). Det snöar som tusan och är alldeles vitt ute. Dom varnar för snökaos och blixthalka i södra + norra Sverige. Så så ligger det till i Sverige (sen att dom flesta av mina läsare redan är och bor i Sverige är en annan femma).

Snart är jag i alla fall halvvägs. Tusan att Sverige ska vara så avlångt alltså.

Fett avlångt.

Angie

P.s. Jag lyckades förresten göra sönder scrollern på musen efter enbart 2 minuter. Klå den om ni kan.

P.s.2. Jag har lite svårt att uttrycka mig på svenska till folk bakom kassor. det är fett läskigt att prata svenska ska ni veta.

P.s.3. Folk i Svenska butiker är inte lika trevliga som i Tyskland.

P.s.4. Kan bero på att ingen gillar att jobba på juldagen..


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!