Dafür wollen wir uns bedanken.

24.de December 2009, Julaftonsmorgon, Prästgården, Frankfurt am Main.
09.30


Har hunnit äta frukost och klätt på mig. Om 1.5 timme ska vi gå över till kyrkan för att samlas runt julkrubban. Efter det blir det julgodis och julmat och julklappar och.. Ja ni vet.

Imorgon kl. 16 flyger jag till Sverige. Jag landar på Arlanda runt 18 och kommer vara i Falun kl. 22.25. Då hoppas jag att Maja kommer och hämtar mig med Majamobil. Sen ska jag hämta lite saker hemma innan det blir övernattning hos Maja uppe på knoppen (för det är där du bor nu va?) och sedan fortsätter resan på annandagen mot Funäsdalen där det blir bowling, middag och tok med släkten.

Så från och med nu kommer inläggen att komma med större mellanrum än tidigare. Jag ska hinna med Funäs, Mittådalen, Sveg, Idre och Storsätern på två veckor, så jag kommer inte ha tid att sitta vid datorn (det vore för att skriva så Fam. Byström vet hur jag har det. =) ).

god jul mina vänner, vi ses i Sverige!
Angie

Comments
Jenny skrev 2009-12-24 @ 23:07:22

Ja, visst vore det fint om du skrev för vår skull!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!