Ett - jagleverochhartagitmigfram-inlägg

Jag har äntligen (efter typ 1.5 dagar) tagit mig hem. Eller ja, till ett av mina hem åtminstone. För er som är kvar hemma i Frankfurt så kan jag ge er några kortisar.

Ett - Det är fett mycket snö här.
Två - så mycket att det tog oss dubbelt så lång tid att köra upp till Mittådalen. Tex körde vi i 50 hela vägen från Mora (där dom hade strömavbrott i hela stan) till Sörvattnet. Där träffade jag min aehtjie på en skoter.

Eh. vars var jag..

Tre - jag har fått en kamera i julklapp! Tyvärr så fick jag den inte förens idag, därför finns inga bilder från gårdagens sydisfest (+ en st. Nordis).
Fyra - jag ska gå och spela nintendo wii med mina kusiner nu.

Angie


Comments
Yvonne skrev 2009-12-27 @ 21:28:28

Woho, en kamera! Medans du är i snöiga breddgrader drar jag snart söderut. Haha, jag har inte ens börjat packa... Du kan väl logga in på msn om du har en sekund över? Te echo de menos/ich vermisse dich!

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!