I need you to know today, I'll wait for you always.

Ikväll är en sån där kväll.
En sån där kväll när jag bara vill krypa ner i en säng som är varm och full av armar och ben som kan hålla om mig så att jag inte kommer ihåg vad som händer.
Så att jag glömmer för en kort sekund vad som kommer kunna hända. Vad jag kommer bli, göra och känna när allt är över. När vi vet med säkerhet.

I really need someone to hold me tonight.



Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Angie

Comments
marika skrev 2009-12-13 @ 21:00:05

och jag skulle behöva en storasyster brevid mig som jag kunde slicka lite på! Jag saknar en sådan!!!!

lr, jag saknar dig!!!<3<3<3<3 manne datnem eahtsam!

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
Muahra skrev 2009-12-15 @ 21:03:32

Sänder en bön till den som alltid går med oss.

Vi saknar dig oxå. <3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!