Julafton i Frankfurt

Efter familjegudstjänsten (som var jättefin och fullproppad med folk) så gick vi hem och gjorde iordning julbordet. Carl Philipp och Pappa Thor anlände och vi åt fett mycket. Jultomten kom såklart (han var tysk detta år men förstod såklart svenska, tomten kan ju faktiskt alla språk!) och jag fick massor med julklappar! Efter julklappsutdelningen fikade vi och sen liftade vi med Cp hem till Y då hon skulle hämta lite grejer till imorrn då det är julotta. En promenad hem och lite musik i kyrkan (gud så Yvonne är söt när hon spelar orgel!) och nu sitter jag i sängen. Ska ta lite vickning och packa ihop det sista inför imorrn innan det är sovdags. Jenny och Anders går trots allt kl. 6.00 imorrn..



Barnen Byström med vår tyska tomte. Observera Elias lill-julklappshög. =P



Jag fick;
- En tröja + örhängen (Benedikte)
- en coctailbok + berlock till mitt pandoraarmband (Yvonne)
- hårfön (pojkarna Byström)
- Sektglas (Jenny och Anders)
- Klocka (tjidtjie)
- mugg (till min samling, Carl Philipp)



Världens bästa nattamat. Öl + rostmacka med renröra. Mums!
Angie

Comments
Tone skrev 2009-12-25 @ 14:19:14

Du verkar ha haft en underbar jul! :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!