New years eve

Jag har börjat förstå mig på min nya kamera, men prioriterar just nu att umgås med mina systrar och syskonbarnen. Ikväll blir det trerätters hemma hos åabpa med hennes familj + några fler. Blir perfekt. Sen lovar jag att försöka få igång bilduppdateringen och sedan även skriva en årskrönika. Men som jag sa, jag har lite mer än en vecka kvar, och tänker inte spendera den framför datorn.

Hoppas alla andra får ett gott nytt år vars ni än är.
Speciellt Yvonne som (jag saknar otroligt mycket) är på Gran Canaria och roar sig.

Visst är det konstigt det där. Att man kan trivas så bra där man just är, men ändå sakna det man har hemma.

Angie


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!