Snö! (i Frankfurt. Jiho!)

Jag har just kommit in efter att ha varit ute och skottat (mer sopat då dom inte har någon snöskyffel här) hela kyrkans uppfart + gångar. Herrevärld vad mycket snö det har kommit idag! Nu är jag lika dålig som Hanna på att uppskatta snödjup och hur mycket sn ödet har kommit, men jag skulle gissa på att det i alla fall har lagt sig 5 cm snö idag (är det bara jag som tycker att det där blev en konstig mening?). Så jag och Anders har skottat och sopat och busat med barnen (och jag fick äntligen en anledning att ta på mig mina täckbyxor! Jiho). Nu ska jag hoppa in i duschen innan vi ska över till kyrkan och sjunga in julen. Efter det är det glöggmingel i prästgården för Speciall invited.

By the way började jag slå in julklappar idag men var tvungen att pausa lite. Det tog mig 20 minuter att slå in lillasysters julklapp.

Jag ser nu att jag inte ens är färdig med den. Vad hon får? Det får ni veta efter jul!
Angie

Comments
tjidtjie skrev 2009-12-20 @ 22:43:49

Hur lång tid tog det att slå in min då? ;-)
Marika:-) skrev 2009-12-22 @ 18:19:03

Hm.. Nu blev jag nyfiken;) :-d

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!