Den bÄsta dagen!

Idag har jag sovit hur länge som helst. Aehtjie ringde och väckte mig med nyheten att dom skulle åka till Tyskland nästa helg. Synd bara att dom ska längst upp i Tyskland och jag bor ca 50 mil ifrån dit dom ska. Så jag kan tyvärr inte åka och hälsa på dom (dessutom kommer ju Jossan den helgen och det går inte att missa!). Efter en lugn förmiddag mötte jag upp Izabella och Kamilla för en tur till Nordwestzentrum och Primark som öppnade nu i helgen. Ett ord - fetbra.
Fanns verkligen mycket fint och det var hur billigt som helst. Jag lyckades bättre än Iza och Kam med julklappsköpandet och är klar med i alla fall hälften av klapparna, mest till småttingarna hemma. Bara faktiskt. Hittade en kofta och en t-shirt till mig själv också. Efter det hade vi inga pengar kvar och fick skramla för att ta oss in till stan igen. Hämt-mat hemma hos Izabella och sedan in till Turmpalatz för att gå på sneak preview (betala 4 euro för att få en förtitt på någon kommande film). Vi fick se filmen Adam som handlade om en kille med aspergers. Filmen var fin, filmmusiken var bäst.

Så nu är jag hemma igen, redo att sova och ta nya tag inför morgondagen (jag måste verkligen både tvätta och städa rummet innan jag och Elias ska åka på badskola). En dag med tjejerna var precis vad som behövdes.

Och eftersom jag tagit en bild på hela helgen (på Izabella och Gerrit, den blev suddig..) så får ni kika in på Yvonnes blogg för en liten kik av hur fina vi var. Jag snodde en bild i alla fall, för oh så fina vi var (och oh så tanterna älskade oss).


Angie

Comments
tjidtjie skrev 2009-12-01 @ 00:45:42

fin du är pigan, fammah

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!