22 November 2009. Angie 21 år.

Blev väckt med sång och presenter kl 07.13 imorse (tur att jag inte gick ut och dansade hela natten utan somnade kl 00.30 framför "sunes jul"). Jenny har inte låtit mig komma i närheten av brevlådan dom senaste dagarna heller så jag fick en massa brev och presenter med posten också. Jätte roligt verkligen!

Så vad fick jag då?

Av Jenny, Anders och barnen fick jag två sekt-/champangeglas i serien "Pearls Ritzenhoff" där man kan köpa till och samla på alla möjliga motiv. Jag fick dessa två:



Verkligen jättefina om ni frågar mig!

Tjidtjie hade skickat paket med pengar, ett rouge från make up store (att du kom ihåg!) och en berlock till mitt pandora armband.


Tacktacktack!

Muahara m. fam hade lagt ner pengar också, plus en teckning från min kära gudson. Aahka och aajja skickade tidning, choklad, torrkött mm. + pengar. Jossan den lilla sötnosen skickade ett foto på mig och henne taget i somras när jag var och hälsade på henne på östkusten. Jag fick även kort från Tone, Madde och Saga-brita. Nu kom jag just hem från att ha hämtat Izabella och Gerrit på flygplatsen och fick då massa svenska tidningar + choklad (den bästa presenten var dock Izabella herself).

Nu ska jag städa rummet och baka en kaka till ikväll då vi ska ha kalas!
Angie

Comments
seasa och gänget skrev 2009-11-22 @ 18:26:54

STORT GRATTIS IDAG PÅ DIN FÖDELSEDAG. VI TÄNKER PÅ DIG. Hoppas du har en rolig födelsedag.

Jag har fått hjälp av Therese att hitta din sida men inte hunnit läsa ännu, hoppas det går bra att jag tjuvkikar vad du skriver. Varje gång du fyller år så tänker jag på hur det var där på BB när jag mötte din mor när hon kom in med värkar och du ploppa ut. Det var ju alldeles nyss. Kramar från seasa och oss allihopa.
seasa och gänget skrev 2009-11-22 @ 18:28:12

STORT GRATTIS IDAG PÅ DIN FÖDELSEDAG. VI TÄNKER PÅ DIG. Hoppas du har en rolig födelsedag.

Jag har fått hjälp av Therese att hitta din sida men inte hunnit läsa ännu, hoppas det går bra att jag tjuvkikar vad du skriver. Varje gång du fyller år så tänker jag på hur det var där på BB när jag mötte din mor när hon kom in med värkar och du ploppa ut. Det var ju alldeles nyss. Kramar från seasa och oss allihopa.
tjidtjie skrev 2009-11-22 @ 23:58:59

Klart jag kommer ihåg...eatsam datnem. Kul att du gillade presenterna, de va de jag hoppades på. Känns konstigt att inte va med dig på din dag. Fammah
Daniel skrev 2009-11-23 @ 14:03:51

Sjunge å grattar!

URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
aehtjie skrev 2009-11-27 @ 21:26:30

du glömde din aehtjie!!

Nu kan jag gå igenom och rätta allt du skriver här, Marika hjälper mig (:

Eahtsam datnem!<3

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!