Fredag den 13.de var för mig en finfin dag.

I fredags var det inflyttningsfest i Bornheim hemma hos Jessica. Det var massa folk på inte lika mycket yta, men hur trevligt som helst. Efter lite mat och några öl ringde vi taxi och åkte iväg till Sachsenhausen. Där var det fullt ös och jag tror jag träffade på nästan alla jag känner (okej, en liten överdrift där från min sida, men det var många ute iaf). Jag hade verkligen en superkväll.



Sen dess har jag spenderat tiden hemma hos Yvonne. Vi har gjort absolut ingenting, men skrattat mer än någonsin, eller okej, lika mycket som alltid. It's always a pleasure to be with that sweetie.

I fredags innan jag och Yvonne (som vanligt en aning försenade) åkte hem till Jessica så lånade vi bilen och for iväg och skulle uträtta diverse ärenden. Tex skulle jag hem till Carl philipp för att låna en tysk Bert-bok och få dom 30 eurona som han var skyldig mig. Det blir inte alltid som man tänk sig och det slutade med att jag åkte därifrån med 5 euro och en Harry Potter-bok på tyska istället. (jag fick självklart resten av pengarna senare på kvällen). Han är ju för rolig den där karln.
Angie


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!