Photo of the day #2



April 2009. Mina syskon (Ejvin och Marika, red. anm.) var på besök och vi började en kväll på Gagos med middag. Izabella bodde fortfarande kvar i Frankfurt och livet var lätt och skönt. Jag har svårt att förstå hur mycket denna tjej betyder för mig, efter så kort tid. Izabella är en av mina bästa vänner, en av få bästa-bästa. Som ni märker, jag kan inte förklara det. Men med henne är det enkelt och hon får mig att må bra. Som tur är så flyttar hon snart ner till mig, jag längtar verkligen. Just nu, behöver jag dig Izabella. För att må bra.

Right now I really need you. <3

Angie

Comments
Izabella skrev 2009-11-04 @ 14:10:40

ah, vad du är söt! Jag längtar massor, kommer om 2,5 vecka. Dock halvt invalid, men bättre än inte alls..
onne<3 skrev 2009-11-05 @ 11:13:49

ni är så söta :)

sv: jag kommer snart! :) eller efter du har kommit hem iaf! ;)

URL: http://marikarenhuuvd.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!