Sisters in town. Lördag + söndag 31.10.09, 01.11.09

lördagen så sov vi länge och sedan kilade jag över en sväng till kyrkan och gjorde knäck med au pairerna (eller, jag och Jenny gjorde knäck och dom andra annat godis). Efter det så gick jag hem och beställde pizza till oss tjejer. Så kvällen spenderade vi framför tv.n med en varsin pizza i knäet. Underbart om ni frågar mig.

Söndagen började tidigt eftersom Jenny och Anders gick till kyrkan vid 9.00. Vid 11.00 tog jag och tjejerna med oss pojkarna till kyrkan och gick på gudstjänst. Efter det var det fika och sen en snabb dusch och lite middag innan vi tog bussen till klubben Batschkapp där det vankades spelning.




Det blev rock hela kvällen, förutom Carl philipps band (black gloves) var det tre andra band som spelade. Helt okej, black gloves gjorde dock en väldigt bra spelning (kolla deras myspace på www.myspace.com/blackglovesrocknroll) kvällen till ära. Efter vi lyssnat klart så tog vi U-bahn in till hauptwache och satte oss på Bar Celona. Där utbrast hunger och vi beställde in lite tapas och drack öl tills vi glada åkte hem igen.

Igår var det måndag och vi chillade och Carl philipp kom hit och åt lunch med oss och sen körde jag dom till flygplatsen (inte cp) och idag har jag och Elias varit på badkurs och nu har jag ringt och grattat aahka och försökt få tag på muahara (det där var ljug, jag ska ringa henne nu) och nu är jag IKAPP!

HA! Det känns som en sten har lättat från mitt hjärta (säger man så?)

Nu kan jag skriva om saker som händer nu och inte om det förflutna.

öh.

jaja, jag ska hem till Yvonne och laga pancakes nu.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!