Yvonne har en fin pappa hon.

(som ni kanske förstått har jag hamnat hemma hos Yvonne, efter att ha sett Walk the line hemma hos Carl philipp och pappa Thor, fick även lite mat. Finns det något han inte kan den där Carl philipp?)

Yvonne har en pappa (don't we all?) som jag brukar prata med ibland. Ofta när Yvonne är borta och jag är.. låt oss säga så här, mindre pigg, i hennes soffa, så ringer alltid hemtelefonen. Och alltid är det Pappa Göran (japp Idretjejer, we got another PG in the building). Nu hade Yvonne härom dagen lite småproblem (läs; skitstora) med sin internetdosa som gjorde att PG var tvungen att kirra biffen. Såklart han gör det, och skickar därmed pronto en ny dosa till henne. Efter noggranna instruktioner (såklart).



Är det bara jag eller är det ett under att brevet kom fram?
Angie


Comments
Johannes skrev 2009-11-18 @ 07:34:40

Hahaha, vad är Frankgurt Amin?(Men posten är rätt grymma dom´, även med lite stavfel. Ett brev kom fram en gång när det stod Järnspiksormen(skulle ju va jänsmässholmen);)

URL: http://bergqvizt.blogspot.com
tjidtjie skrev 2009-11-18 @ 23:53:36

Hoppas mitt paket kommer fram...är lite nervös med tanke på hur de gick med aahkas.

Fammah
madeleun skrev 2009-11-20 @ 17:15:52

HAHAHHA, AMIN! WELL DONE, PAPA G!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!