Bara för att det är måndag idag och jag har haft det fint.

Tone; Det går inte att läsa min förra blogg eftersom jag inte skriver något i den längre. Onödigt att läsa saker som inte skrivs kände jag och låste den helt enkelt. =)

Idag var jag (konstigt nog) pigg när jag vaknade och hann slänga i en tvättmaskin innan jag hämtade Elias. Vi lagade rosa pannkakor när vi kom hem och cyklade lite innan vi åkte och hämtade Elias bröder på FIS. Jag har sedan hjälpt Jenny med palt lagningen innan jag åkte och köpte mjölk. Nu ska här strax ätas innan det blir barnvaktande ikväll.

Helt tråkigt inlägg. Kanske inte för tjidtjie. =)
Angie

Comments
tjidtjie skrev 2009-10-26 @ 22:10:30

Helt rätt tänkt. fammah :-)
GommorSanna skrev 2009-10-27 @ 11:18:30



INGA inlägg ä tråkiga!! Så därför är jag glad att jag hittat till din nya sida (tjidtjien skvallra)



Fammah

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!