En liten bit av mina FF (Frankfurt Favoriter)



I helgen är det the big reunion som gäller (eller typ iaf). Madeleine anländer imorgon, och jag kommer att stå där med pompa och ståt (eller i alla fall vara påväg, beror på om jag hittar en parkering snabbt liksom. Påtal om pompa och ståt, vill du ha något i handen när du anländer? En cola? Ett glas saft? Något annat?). På fredag kommer Izabella (JIHO! Jag kommer inte stå på flygplatsen men anar att någon annan kommer att göra det istället) och sedan även Caroline. Jag kan nog inte förklara hur mycket jag saknar dom här två (se bild ovan, japp, det är den finaste bilden på oss..) här i Frankfurt. För mig är dom här tjejerna Frankfurt. Vi har gjort så mycket tillsammans och gått igenom så mycket. Dom är fina tjejer helt enkelt. Dom bästa.

Så i helgen kör vi! Precis som alltid och som vanligt. Jag kan knappt bärga mig! Wiie!
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!