Härlig tisdag (jag gillar visst hösten)

Idag har varit en skön dag. Skjutsade Emanuel till skolan och passade på att panta lite burkar och slänga glasflaskor innan jag for hem och gick och hämtade Elias på Kindergarten. Sen har jag och han pysslat på och medan han höö på med sin sy-tavla så passade jag på att återupptäcka en gammal fingervirkning.
Remember this;

sen gick jag och Elias helt sonika ut och spelade fotboll (han skulle öva till sin stora match imorgon. Imorgon ska vi även öva på att skriva bokstaven S så att han kan skriva sin autograf till mig och till Madde som kommer på torsdag) i solen innan vi läste en skitlång bok om hur Sverige blev Sverige (tog flera år, fick nästan ont i halsen. Men mysigt var det) och sedan åt middag.

Nu pratar jag med liten syster som hjälpt mig med mina designproblem jag har haft. Så nu ser det åtminstone lite bättre ut. Eller faktiskt mycket bra om ni frågar mig (och så gjorde jag aahka glad genom att återigen lägga in Frankfurt-bilden som header. Som förövrigt tjidtjie har tagit uppifrån Maintower när hon var här och hälsade på). Hoppas även att storasyster blev nöjdare med storleken på texten i inläggen. Förresten fyller hon ju år idag! Storasyster Linda. Ålder låter vi vara osagd (26 år) eftersom hon fortfarande bara är lika lång som en smurf (ca; 3 äpplen hög. Låt oss säga att syster är 4 äpplen). Grattis älskade åabpa! (jag har försökt ringa, inget svar. Vem åker bort på sin födelsedag?)
Angie

Comments
marika skrev 2009-10-20 @ 21:21:54

sv: det var så lite så ;) tack för att du prata med mig! jag saknar dig!<3 tjf

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!