I wanna do real bad things with you

Varför har ingen sagt till mig att serien true blood är fett bra? Varför har ingen hetsat lite mer på att Bill i serien är fett het (japp, han blev det nu i sjätte avsnittet när han bet Sookie, som by the way ser lite ut som min åabpa). Varför har ingen sagt att Alexander Skarsgård är minst lika het i serien? Jag är numera officiellt addicted och måste tvinga mig själv att inte sätta på ett till avsnitt nu, för detta skulle kunna hålla på hela natten. Det har jag verkligen inte tid med eftersom jag ska upp i ottan (närmare bestäm 9.00) och städa prästgården innan jag måste duscha innan jag ska hämta Elias och laga lunch till honom innan jag skickar han till kyrkan och åker och hämtar pojkarna på FIS (Frankfurt International School) för att skjutsa hem dom och hjälpa Yvonne på barntimmarna innan jag åker och hämtar Madde på flygplatsen. Och precis där i krokarna får jag helg.

Nu är jag alldeles för uppspelt för att kunna sova. Som ett barn inför julafton.
Angie

Comments
marika skrev 2009-10-22 @ 18:01:17

men halååååå!!!!! har inte jag kanske sakt till dig att programet ÄGER!!!!!!! typ jämt när du har ringt har ja sett de XD haha, men visst, visst strunta i de du, lyssna inte på mig för all del >;)

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!