Och jag är glad för tiden jag har med sådana fina människor, istället för att vara ledsen för tiden jag inte har..

Den senaste timmen har jag suttit tyst på madrassen på golvet och laddat upp bilder från i helgen. Dom ligger nu inne i mitt bloggarkiv, men jag orkar inte lägga in dom i ett inlägg nu. Klockan är mycket, men jag varken vill eller kan sova. Så just nu blir det mycket tänkt. Till exempel har jag tänkt på att jag inte skrattat så här mycket som jag gjort i helgen på länge. Det är hemskt massa internt (som tex. partyväskan aka. den portabla baren) och jag längtar tills nästa gång vi alla ses.

Caroline -Men kolla på han då! Han har ju inga ben!
Jag - vadå inga ben? Han har ju bara supit bort byxorna ser du väl..
Caroline - Ja han kanske hittar dom i väskan när han kommer hem. Kläder verkar ha en tendens att hamna där Angelica..


Nu är det dags att sova. Det känns ensamt och jag kommer nog inte släcka lampan alls i natt. Förresten tycker jag synd om det barn som hostat hela natten. Oklart vem det är, men jag gissar på Elias (som vi by the way hade Elias-kan-cykla-kalas för idag)
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!