April april

Jenny - Nu får du vakna Angelica, vi ska äta frukost! Och du, jag tänkte bara förvarna dig om att det är vitt ute...

Jag - NEEEEEEEEJ! DÖÖÖÖÖ!

Jenny - April april din dumma sill!


Najs uppvaknande helt enkelt.
Efter det har dagen bara flytit på. Har städat prällegårre och samtidigt tvättat fyra miljoner tvättmaskiner (möjligtvis en aning ironi där) med musik i öronen. En snabb lunch och lite skipbo med Jenny och nu fortsätter jag tvätta medans Jenny och Elias hämtar Jennys föräldrar på flygplatsen. Ikväll ska jag barnvakta en liten sväng och sen sjunga karaoke. För snart är jag påväg mot Sverige. Och jag efterlyser någon som kan hämta mig med bil (ja vad annars, spark eller..) i Mora på lördag runt 17.30-tiden. Ni behöver bara ha en bil. Bensin betalar min far såklart. Så någon? Hilfe?

Comments
Nisse skrev 2010-04-01 @ 18:25:06

Jobbar tyvärr, annars så hade jag kommit :)

URL: http://idre.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!