Förlåt att jag skrämde er, och att det tog sån tid.

Nu är jag i Falun. Efter många om och men.
Jag ska berätta senare, men för er som har hört att det blev ambulansfärd från Arlanda till akademiska i Uppsala kan jag lugna med att säga att jag mår bra nu. Allergisk chock + chocken jag redan hade i kroppen blev för mycket, och jag blev kvar en natt i Uppsala. Hann hälsa på min aajja och seasa åtminstone.

Det tog lite längre tid än jag tänkte Jonas, men jag är i Falun nu. När jag kom innanför dörren fick jag veta vars du, eller din kropp, befinner sig nu. I Uppsala. Jag skrattade och grät på en och samma gång. Ha ha ha. Det är typiskt dig, och typiskt mig. Vi skulle alltid vara värst. Men natten i Uppsala gick bra, och den var lugn. Jag vet att du var där hos mig, att det fanns en anledning att jag hamnade just i Uppsala på sjukhuset där.
Nu kollar vi på Horton, skrattar och tänker på dig. Det är fint att vara med familjen, och imorgon kommer resten av vår familj hit. Jag saknar Silje så mycket att det gör ont, och det ska bli skönt att få hit henne. Jag vet att du ville att vi skulle samlas, hela familjen, all släkt och vänner. Men Jonas, det var inte så här det skulle gå till. Kom tillbaka, så ordnar vi den där festen vi så ofta pratade om. Jag lovar dig det.
Nu ska jag gå ner en sväng till din gommor, och till min gudson. Sen ska jag bort till din minnesplats, det kommer bli jobbigt, men det känns nödvändigt.
Jag börjar förstå att det är på riktigt nu Jonas.
Glöm aldrig att jag älskar dig! Och att det inte är samma sak att kolla på Horton, snusa och äta Ben and Jerrys utan dig.

Comments
Malin skrev 2010-04-28 @ 20:57:08

Älskade älskade vän, du skulle bara veta hur mkt jag tänker på er alla, hela tiden! Ni finns i mina tankar dag som natt och jag önskar av hela mitt hjärta att jag fick hålla om dig nu, säga att jag älskar dig och bara vara ditt stöd.. Hoppas du vet att du kan ringa vännen, dag som natt, jag finns här jämt jämt jämt! Jonas var en fantastiskt människa och jag hoppas av hela mitt hjärta att han är på en bra plats nu, att han mår bättre där han nu befinner sig.

Jag älskar dig fina vän, glöm aldrig det!
silje skrev 2010-04-28 @ 21:15:00

jag längtar tills jag får krama om dig och bara vara med dig. och vi måste kolla på hitta nemo tillsammans!

URL: http://gerdochjag.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!