Första kvällen i Sverige (lördag kväll) - för er.

I lördags anlände jag (som ni säkert inte har missat) till Sverige. Lillebror plockade upp mig i Brlng och färden fortsatte mot Falun. Väl hemma i lgnht tog jag det bara lugnt innan jag hämtade muahra m. fam. som varit borta på middag. Efter det åt vi mat lagad av ingen mindre än Henkan och drack vin. Runt 23-tiden drog vi oss in mot stan och försvann åt olika håll. Jag mötte upp Lill och Christopher och gick till Bishops arms där vi drack öl, träffade flera människor och catchade up. Runt 1 drog jag mig upp mot Husgården där det var fest på hög nivå. Hade lite problem med att komma in, men eftersom lillebror var där styrde han upp det och väl inne träffade jag flera gamla klasskompisar och annat löst folk (såsom söta Julia tex)



Lillebror Ejvin i baren.



Söta söta Julia.

Runt 5-tiden drog jag och bror oss hem i taxi. Jag drog det kortaste strået och fick med mig en fläskläpp hem. Den lever fortfarande ja (mindre blodbad utbrast inne på husgården).

Söndagen var seg men helt okej. Åkte med muahra o co upp till Idre och here we are.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Har hälsat på lite här och där och nu tänker jag improvisera fram en dag.

Frankfurtfolket; Hur var gårdagens spelning?


Comments
Yvve skrev 2010-04-05 @ 16:50:40

Spelningen var nice! Stod längst fram så jag har massor av kort =) Dessväre var det ju VISSA som rörde sig så mycket så idolbilderna jag hade planerat att ta till dej blev mest bara suddiga....

URL: http://yvonnees.blogg.se/
saraA skrev 2010-04-06 @ 10:44:57

AH! menar du att du och lill var i falun medans jag var i siljansnäs, och vi träffades aldrig?? VAVAVAVAVA?! UPPRÖRD ;) jag saknar ju dig ju! hur hade ni det? var det kul i gamla mysiga falun? <3

URL: http://adamzzon.blogg.se/
silje skrev 2010-04-08 @ 11:40:17

om du inte vet vad du ska göra så är det inte så långt till mig ;P

URL: http://gerdochjag.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!