No one is gonna do it for you

Jag har svårt att blogga just nu. Mest eftersom det enda jag har i huvudet är vulkanaska (jo, det är mycket möjligt att jag fått mina hjärnceller utbytta mitt i all denna dramatik). Jag orkar verkligen inte skriva om det, men för att några har frågat så är det meningen att Johan (Andersson. Red. anm.) ska komma till mig på fredag förmiddag. Just nu ser det mörkt ut och resan måste avbokas (om det går att få pengarna tillbaka dvs. Går inte det så är det bara att hoppas på att man får flyga Arlanda-Frankfurt på fredag förmiddag). Så nu vet ni.

Jag har fortfarande en väldigt massa bilder på min kamera som jag tagit och tänkt "Hey! Detta blir perfekt till bloggen" men sen har jag inte lagt in dom ens på datorn. Det är lite stiltje i mitt liv just nu, jag går mestadels omrking och väntar. Men jag lovar att ta tag i bildfrågan. För det är fina bilder jag har minnsan (tex. från Marias good-bye-party, en söt Elias och två svenska huliganer).

Nu ska jag (jag vet att jag alltid skriver det men kom igen. vafföinte liksom) finna ut vad jag och Elias ska äta till lunch. I eftermiddag är det simskola för hans del och senare ikväll tjejkväll i kyrkan för min del.

Und ich warte noch..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!