Where ever you are.

Igår träffades jag, tjidtjie och Maja (well, jag och tjidtjie bor ju i samma hus så vi tog såklart sällskap) inne i stan för att ta nån öl. Vi hamnade på Pitchers (hur trevligt ställe som helst. Törs till och med påstå att det var riktigt bra) och satt kvar där tills det började ramla in folk som var i oerhört finare from än vi var. Efter att ha insett att vi inte kände någon alls kvällstid i denna stad (well, Maja kanske såg en kompis till Åsa och kaaaanske en klasskompis) så drog vi oss hemåt. Jag och tjidtjie var en halvtimme tidiga till bussen så vi slank in på Bishop arms och köpte en varsin öl.
Lämnade min mor ensam i tre minuter (efter att ha trott jag såg snut-Elin. Det var fel) och när jag kom tillbaka hade barens fullaste kille (Finne, kunde bara se med ett öga i taget. Pga öl skulle jag gissa på) raggat upp min mor och jag fick höra att jag var hennes lillasyster. Fejnt tyckte vi och när tjidtjie var borta i tre minuter fick jag också någon att prata med ("är du Ejvins storasyster? Kommer du inte ihåg mig! jag släppte in dig på Husgården förra helgen.. Den bjuder jag på"

Jag och Marika avslutade kvällen med att kolla på halva Herkules (Disney-filmer är ju genialiska!)

Nu ska jag åka och hämta ut min tågbiljett och säga hej till Sid innan jag drar till Västerås och min Maddie. Jiho! 

Comments
Maja skrev 2010-04-11 @ 18:00:54

hahah, tack för en bra kväll. var nog lite salongsberusad när jag kom hem faktistk..

URL: http://majarific.blogspot.com
tjidtjie skrev 2010-04-11 @ 21:30:43

Ja tack tjejer för att jag får hänga med er ungdomar. Riktigt trevligt. Tur ni håller igång oss gamlingar ;-) Dom säger ju att ett skratt förlänger livet...så nu blir jag troligen riktigt gammal.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!