And there's alot of things to do before we die

Igår (lördag) Blev en chilldag. Vi hade nämligen firat Anders med middag och karaoke kvällen innan och därför tog jag mig inte upp förens runt 12-tiden. Då kom Yvonne förbi och tvingade ut mig på en promenad i det mycket svettiga vädret. Runt 18 mötte vi upp Izabella inne i stan för middag på Bull and Bear, innan vi fick ett infall och smet (fast med betalda biljetter) in på en bio. Det blev filmen Salt med Angelina Jolie (som, om ni frågar mig, är en av världens sexigaste kvinnor). Filmen var riktigt bra, och vi gick nöjda som tusan därifrån. Jag och Yvonne kände inte riktigt för att åka hem, så vi hamnade en stund på Barcelona (där jag ÄNTLIGEN fick mina chicken wings) innan Leona kom in och slöt upp med oss. Vi tyckte att vi skulle prova något nytt igen denna kväll och promenerade bort till Schöne Aussicht där vi tog en apfelwein. Hur mysigt ställe som helst, dit kommer vi gå flera gånger.

Idag har det varit högmässa, alltså har jag jobbat. Hunnit leka lite med barnen innan och efter mässan (som jag ville gå på idag). Promenad i Huthpark med Yvvis även idag (mycket imponerande av henne att få ut mig två dagar i rad. Vi får se hur det blir imorgon) innan god middag och sedan en film med Jenny och Anders (det regnar köttbullar tror jag den heter på svenska. En sån där film som du Jonas skulle ha älskat. Klockrena roller och repliker. Yvonne tyckte dock det var en aning avskyvärt med regnande mat. Jag däremot, hade inte jättemycket emot det.. haha)

Imorgon är det första dagen för mig på mitt nya jobb.
Wish me luck!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!