Der Tag ist zu ende.

Sisådärja.
Min påhittade torsdag (som visade sig vara onsdag) är snart förbi och jag har haft en fin dag. Jobbade med kidsen (jag lovar att delge er mitt nya schema när jag sätter igång med det. Dvs nästa vecka) mellan 10-13.30. Åt lunch, och stack sedan hem till Izabella. Svängde in på Konstabler och köpte ett månadskort (fick köa i 15 min men det var okej för han som stod framför mig var snygg) innan jag åkte hem till henne och hetsade uppför alla tusen trappor. Skipboade, drack te, pratade, ja you name it. När Rebis stack iväg på cykeln (nej, inte cykelen Yvvis) så kilade jag ner på stan, shoppade loss för 40 € på DM och mötte sen Yvonne som tränat. Åkte hem till henne och fixade ihop en gourmetmiddag (lugn Rebis, det var ägg, fetaost (får jag äta det?) gurka och tomat) och kollade på Filip och Fredrik.
Ja, vi är lite betuttade i dom.
Mest Yvvis i Fredrik.
Mest jag i att dom är rätt awesoma.
Om det vore ett ord dvs.

Jag tänker inte berätta vad jag ska göra imorrn. Blir så tråkigt att veta i förväg och sedan få läsa om det igen. Eller hur tänkte jag nu? Naja, es ist doch gut wieder in Frankfurt zu sein. <3


Min fina Yvvis <3 Hab dich lieb.

Comments
Johannes skrev 2010-08-19 @ 10:19:13

Kul att läsa igen om the life in ffm:)

Nice att sommaren var bra i Sverige!



Ha de:)

URL: http://bergqvizt.blogspot.com
Izabella skrev 2010-08-19 @ 10:53:57

Du får äta hur mycket fetaost du vill. Hur mycket av all ost du vill!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!