Finbesök i Falun

Igår fick jag finbesök. Jag tog bussen från Mora till Falun och hann vara hemma i 10 minuter innan min kära Izabella rullade in på parkeringen. Som jag har saknat henne!
Vi tog en sväng på stan, och då jag hade min personliga shoppare med mig så blev det en del shoppande. Jeans, t-shirt, topp och skor (REA är min bästa vän). När vi kom hem hann vi spela lite kort innan vi åkte till Slussen för ett glas med valfri dryck i och sedan minigolf. Izabella stod för sitt ord och spöade oss alla, men trevligt hade vi i alla fall. Promenad hem, god mat, vin och sedan gick jag och Rebis loss på Super Nintendo´t som Marika letat fram. Vi kunde knappt slita oss och det blev en sen natt.

Idag har vi promenerat omkring i Falun. En sväng uppe vid gruvan, Dalarnas Museum och sedan fika med hela familjen. Vi hann med några omgångar på Nintendo´t innan Iza var tvungen att dra sig hemåt.



TACK älskade vän för att du kom och hälsade på. Du är så bra. <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!