I'm having a bad day and it's (almost) all your fault.

Jag citerar;

"I höst ska jag planera in två fetingresor, för nu ska jag se världen.

Den ena är till Umeå, där jag ska träffa Ella Jax. även Ana ska jag träffa där.

Å sen ska jag faktiskt försöka ta mig hela vägen till Frankfurt, Tyskland. Jag måste besöka min barndomsvän och kompanjon Angelica. För det har jag lovat henne.

det kommer bli kul :)
"


Du LOVADE mig! Där har du det, svart på vitt.
Jag orkar inte skriva mer idag. För idag är jag arg.
Och ledsen, för att jag inte vet vars du är.
Det skrämmer mig.
Kanske mest för att jag inte vet vars jag är, när du är borta.
Vem, jag är.
Kan du bara viska i mitt öra inatt, som du gör hos alla andra. Jag vill också drömma om dig, ha dig i min sömn. Är det för mycket begärt?
är någonting jag ber om egentgligen för mycket begärt?!

Comments
Gommor skrev 2010-08-31 @ 10:05:24



Vännen då... Här kommer iaf kramar i massor så kanske det blir lite lättare. Fammah
tjdtjie skrev 2010-08-31 @ 11:01:14

Fammah älskade unge <3 Eahtsam datnem!
Emelie skrev 2010-08-31 @ 13:52:49

<3

URL: http://emien.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!