Like a satellite

Igår var det torsdag. Och hur vi än gör så kommer vi inte ifrån att torsdagar, det är karaoke det. Vi försökte tappert att låtsas om att vi inte skulle till O'd med middag på Helium och en tanke om bowling. Bowlingen uteblev pga dåligt väder, men karaoken kvarstod. Izabella åkte hem medans jag, Yvonne och Leona fortsatte till Sachs. Vi sjöng karaoke och Marco med vän kom förbi och förgyllde vår kväll. Den blev rolig (som vanligt) och jag var inte alltför trött när väckarklockan ringde imorse.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är färdig när det är dags för jobb i eftermiddag. Kräftskiva i svenska kyrkan står på schemat, och sen får vi se om jag och Yvvis drar en raid i Frankfurt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!