Gott Nytt Ar (fail att skriva den meningen pa en tysk dator)

Jag hade tänkt göra en ars-resumé. Sa insag jag sedan att jag inte vill. Att jag inte tänker försöka glömma 2010, men att jag inte vill bli pamind om detta ar. Aret som i stor del ligger i mörker. Det ar jag lärde mig vad riktig smärta är, vad saknad egentligen betyder och hur det är att älska sa det gör ont.

2010 är ett ar jag inte kommer sakna, men jag kommer aldrig att glömma det. Aret som tog en bit av mitt hjärta ifran mig.



GOTT NYTT AR mina vänner.
Lat oss hoppas at 2011 blir bättre än 2010.
För come on, sämre lär det knappast bli.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!