I have a dream

Inatt drömde jag att Jenny var syster till Prins Carl phillip. Hon bjöd över honom på middag och jag charmade honom så att han blev så kär så kär. Jag stötte på honom på ett skepp i Stockholm och vi vandrade genom gamla stan hand i hand och fotografer kom och tog kort på oss men han brydde sig inte utan hånglade bara upp mig istället.

Sen var jag plötsligt gravid (inte med hans barn konstigt nog) och Jannie skulle vara med på förlossningen. Alla möjliga var där och jag stod på HSB på Idre och väntade på ambulansen.

Det blev kejsarsnitt genom ryggen och Prinsen var med mig through it all.

Nu ska jag äta frukost och sen ta tag i kidsen.
Angie

Comments
Johannes skrev 2010-02-03 @ 11:36:04

Hahaha!

Men konstigare dröm Angie.

Kanske framtidsplanen?;)





URL: http://bergqvizt.blogspot.com
madeleun skrev 2010-02-03 @ 11:51:30

hahahahahaha
J skrev 2010-02-03 @ 19:13:50

jag är nöjd med att jag fick följa med. på HSB?

och om detta blir verkligehet ska jag försöka att få dem göra det genom magen ist..
marika skrev 2010-02-04 @ 15:54:37

haaha.. varför drömmer du jämt om att alla blir med barn xD hehe..

sv: ja, jag tror jag ska köpa den! (: gillar den skarpt! och p.s saknar dig med!<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!