It's not stuff or money that makes you happy. It's people.

And I have a lot of people.

Idag har Yvonne varit här och pysslat om mig. Igår köpte hon diverse mediciner, idag städade hon mitt rum. På kvällen började jag få tuppjuck på mig själv (jag menar, jag är bara rolig ett visst antal timmar) så när Carl philipp frågade om vi skulle göra något var jag inte sen att bjuda in honom. Han lagade middag och sen har vi kollat på film. Däremellan, före och efter har vi mest pratat och skrattat (tacksåmycket. Jag behövde få mig ett riktigt gott skratt. Och använda hjärnan igen).

- Sluta rita på min sn***!
- Men det gör jag ju inte..
- varförinte?

Honey, you really made my day.
Och det behövs inte mycket mer än någon som städar ens rum fasten dom inte måste. Någon som får en att diska även om man absolut inte vill och pussar en på huvudet när man minst anar det. I really can live my life this way for a while. This, is enough (for now).
Angie

Comments
madeleun skrev 2010-02-08 @ 02:32:58

jag saknar dig! bli frisk snart!
Åabpeli skrev 2010-02-08 @ 09:08:00

Jag vill OCKSÅ pussa dig på huvudet när du minst anar det. Finns dock 2 problem, ett: vi bor inte i samma land. Två: även om vi gjorde det skulle jag inte nå upp.



Älskar dig!

URL: http://frokensvart.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!