want you to stay by my side, never say good bye

Idag har jag jobbat för första gången sen jag vart sjuk. Det var fint. Jag och Elias har gjort massa bus (well, bus är kanske att ta i, men vi har lekt iaf). Kvällen bjöd på barnvaktande och Izabella kom för att hålla mig sällskap. Vi drack té , åt macka, pratade och spelade skip-bo (japp, det är min nya grej. Trist att jag är urdålig och förlorar över alla). Det var fint. Jag är glad i min Rebis. Sen körde jag hem henne och Yvonne och sen var det slut på dagen.

Idag (eller rent tekniskt igår) fyller min käre vän Johan år. Jag tycker om Johan.
Så så här är det. Johan får en resa och kommer ner till mig i slutet på April. Han ska hälsa på och sedan hjälpa mig ta hand om alla tre barnen när Jenny och Anders åker på jobbresa. Han var den som hakade på, han vann. En sak är dock säker - kul ska det bli att få hit han!

Grattis Johan!
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!