You make me work so we can work til' we work it out.

And I know that we can be so amazing

Helgen har varit lika galen som alltid. Så vi hoppar över den och går direkt på veckan som är istället.
Igår jobbade jag från 9.30 (eller jag åkte hemifrån redan 9) och hämtade Karin på skolan och tog henne till dagis. Hemma tog jag det lugnt ett tag innan jag hämtade Elias och sen åt lunch i kyrkan. Hjälpte Yvonne att städa undan efter Mamma/pappa-barn-träffen (som egentligen heter Stor och liten now adays) innan jag hetsstädade mitt rum och sedan for ner på stan med Yvonne och höll henne sällskap hos doktor Tjock (som egentligen inte heter det men om ni såg han skulle ni förstå). En middag med Izabella på vårt nya favoritställe och sen en snabb sväng på stan innan bio. Fick se Im meinem Himmel (eller The lovely bones som den tydligen heter på engelska) och den var. Spännande. (se den inte om ni har barn. Man mådde illa)

Idag har jag återigen hämtat Karin och sen varit hemma med alla tre barnen då skolan höll stängt idag. När det kommer såhär mycket snö (alltså, det är fett mycket snö ska ni veta) så kommer ingen av alla 50 skolbussar upp till skolan som ligger i bergen så då får dom stänga. Vi har spelat PS, legt med lego, gjort läxor och lekt ute i snön.



Det vär rätt härligt att det var riktig kramsnö idag, men det som är jobbigt är att även om det ser ut som snö så blir man lika blöt som att det skulle ha regnat. Ich mag es nicht.
Angie

Comments
madeleun skrev 2010-02-02 @ 21:50:17

sweet! :) Skypa någon dag?

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!