Zum besuch

Nu är det en massa finbesök inbokade framöver. Jag åker till Ägypten på söndag (om någon mot förmodan lyckats missa det) och sen börjas det.

Onsdag den 10.de mars - söndag den 14.de mars är det inga mindre än Linda och Thessan som kommer hit.


Fredag den 26.de mars - måndag den 29.de Mars är det Majas tur att förgylla mitt liv.


Fredag den 23.de april - torsdag den 29.de april får jag hit min kära vän Johan.


och tisdag den 11.de Maj - söndag den 16.de maj kommer äntligen mina syskon (åtminstone två av dom).


Så snart är det fullbokat på pensionat Prästgård.

Men som det ser ut så har ni som inte varit här än all tid i världen på er..
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!