Bara fredag?

En powernap senare känner jag mig piggare. Sitter och väntar på att Madde och Yvonne ska komma hem. Det är synd om Yvve idag, hon kan nämligen inte gå. Jag undrar om jag kanske får bära henne till Café Hauptwache ikväll eller om vi kan bastla ett par kryckor lite snabbt åt henne. Jag ska fråga Elias, han är ju duktig på det där med att bastla.

Vet inte riktigt vad jag ville säga med detta inlägg. Kanske att jag är nöjd. Att jag (äntligen) kan ärligt säga att jag mår kanonbra och faktiskt har fått tillbaka kontrollen över mitt liv. Jag vet (finally) vad jag känner. Och det hade inte kunnat kännas bättre. Helvirriga meningar, men kom igen, jag är en helvirrig tjej. (förresten någon som vill komma till denna helvirriga tjej en vecka vid valborg? Närmare bestämt den 26.de till 29.de. Minst. Ruf mich an bitte. asap.)
Angie

Comments
tjidtjie skrev 2010-01-15 @ 17:53:18

Om du inte får ngt napp å kommer jag gärna igen :-)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!