First night out in Frankfurt 2010 (somehow it feels like it wasn't the last..)

Igår var det reunion för fulla muggar. Vi började kvällen med en drink på yours (som inte smakade någonting för mig då jag fortfarande inte fått tillbaka mitt smaksinne) och runt 23 droppade några av medans en tapper grupp fortsatte till Sachsenhausen och O'dwyers. Där blev vi välkomnade och fick snabbt något drickbart i handen. Jag träffade nästan hur mycket folk som helst och gick omrking och skrattade och log hela natten (som blev väldigt lång). Det kändes underbart att vara tillbaka!


fler bilder finns i mitt facebookalbum.

Speciellt har jag saknat min lilla skatt Yvonne. Efter att ha umgåtts 24-7 så var två veckors separation hård. Nu är balansen återställd.

En annan sak som är återställd är att Maddie är på plats. Efter väldigt få timmars sömn pallrade jag mig hem från Yvonne och åkte och hämtade henne på flygplatsen (lugn bara lugn, det var Anders som körde). Nu ligger hon i underställ på mitt golv och är söt. Den lille tösabiten.
Angie

Comments
Yvonne skrev 2010-01-11 @ 16:16:20

Lätt att det inte var den sista utekvällen! =)

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!