Ich habe ganz gute freunde

Inatt har det snöat 15cm här så internationella skolan har stängt. Jag följde med Yvonne in till läkaren och efter det snabbköpte jag en skinnjacka jag har kollat på (30 euro, så j*vla nöjd) och åkte tillbaka till kyrkan. Efter en lång lunch så kom Carl philipp hit och fortsatte hjälpa mig med min räkning från sjukhuset jag var på i vintras (det har krånglat sen dess, jag ska inte betala det, men försäkringskassorna jobbar inte jättebra ihop so to speak) och när han la på så var vi irriterade båda två eftersom det verkade som att jag iaf var tvungen att betala in det själv och sen ansöka om betalning i efterhand (det SKA inte gå till så). Carl philipp åkte till Darmstadt och jag gjorde mig redo att ringa Trygg Hansa så att dom fick lösa det. Då ringer denna snälla dam tillbaka och säger att det går att lösa på ett annat sätt, att dom kan göra ett litet undantag och skicka in det till den tyska försäkringskassan och be dom om bekräftelse att det ordnas innan april (istället för imorgon som dom egentligen måste). Jag tackade tusen gånger och ringde till Cp och skrek av glädje.



TACK älskade vän!
Ich liebe dich (fasten du är störd i huvudet. ;P)

I slutändan handlar det om att komma till rätt person (vad det än handlar om)
Angie

Comments
tjidtjie skrev 2010-01-26 @ 00:07:34

Ååå va skönt att de löste sig för den här gången. Har tänkt på dig. Är oxå så himla glad för att du har så fina vänner och en sån fin familj där du nu bor. Eatsam datnem,Fammah
Maja skrev 2010-01-26 @ 14:41:30

sånt där krångel är dö trist. långårig den där CP har blivit då..

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!