Ich liebe Musik (wer machst nicht?)

Då jag inte har tagit mig tid att göra någon års(vadheterdetnuigen) så tänkte jag försöka komma på hur soundtrack of my year har låtit (jodå, jag snodde idén i Annas blogg). Det är svårt att säga en låt, men 2009.s band har för mig varit Die Ärzte (bor man i Tyskland ska man lyssna på tysk musik, så är det bara). Våren har jag svårt att minnas vad det lyssnades på, men jag kan minnas att Lady Gaga har haft mycket med mitt 2009 att göra. Sommaren i Sverige spenderades med låten Rap das armas och på hösten poppades Tonight's gonna be a good night och när julen närmade sig spelade vi Fairytale of new york tills det inte längre var jul.

När jag hör Bella's lullaby på piano (Yvonne får spela) så blir jag glad i hjärtat.
När Cp drar av It's good but it just ain't right och don't fear the reaper så kan jag inte låta bli att flina.
Nisses version av Rap das armas är underbar (hur ska vi annars veta vars dom andra är?)
Såklart tänker jag fortfarande på Maja när jag hör Summer of '69
Marika och Nathalie sjunger Tonight's gonna be a good night som ingen annan.
Enda konserterna jag har varit på 2009 är med black gloves
Det jag sjungit på karaoke är ABBA
My life would suck without you

Och vet ni.
There's gotta be somebody for me out there.
Angie

Comments
Maja skrev 2010-01-25 @ 15:47:33

fy fan va det var bra med ett rap das armas lock rop. funkar varje gång.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!