It was a friday night. And I felt alright.

Efter en snabbvisit på akuten (Yvonne var sjuk, jag körde) som slutade i att vi smet från sjukhuset och krängde kryckor hemma hos Carl philipp istället, så var det bara att snabbduscha och sen styra sin kos in mot stan. Vi åt middag på Café Hauptwache (alltid lika gott) och träffade sedan på 4 svenskar som var här i något slags utbyte. Vi drog med dom till Mantis där vi skakade rumpa ett slag innan vi for till Sachsen. Hänget där var gemytligt, men inte mer än så (det var mer drag i torsdags).


Jag och Jessica på café Hauptwache.

Snart ska jag och Maddie ta oss bort till Izabella i Westend för lite mys innan vi ska kicka amerikanarnas ass i beer pong. Efteråt är vi bjudna på födelsedag (som Cp skulle säga) på The Anglo då Isabel fyller år.

Busy bee. (helst vill jag bara stay in ikväll, men jag har lovat att gå så det är bara att hoppa i stövlarna (eller om det blir converse ikväll) och pallra sig iväg. Nu borde vi verkligen åka Madeleine om vi ska hinna.)
Angie

Comments
anna skrev 2010-01-16 @ 18:07:38

fy fan. jag är så bakis. så löjligt.

wäääh. ha så kul ikväll iallafall! :)

URL: http://heute.blogg.se/
Jessica skrev 2010-01-17 @ 17:22:00

fy fan. jag är också så bakis. :) Och jag undrar lite varför du väljer att publicera en bild på mig där jag ser både sur, rädd, tråkig och främlingsfientlig ut. Tack Angie. :D

URL: http://nogg.se/jesssica

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!