Måndag (ich liebe diese Stadt)

Imorse när jag vaknade såg det ut såhär ute;


Alltså, jag har något att erkänna. Det kommer inte bli lätt, och ni får lov att mobba mig, men.. Jag vill ha sommar. Jag vill ha varmt, bara gator, sol och värme. Det behöver inte vara mer vinter nu (och ja, jag är medveten om att det fortfarande bara är Januari så jag får förmodligen vänta i all fall 1,5 månad till), för jag är trött på den. Jag vill kunna ha vilka skor som helst (eller inga), shorts, kjolar, klänningar och enbart toppar utomhus.

Efter jobbet åkte i alla fall jag och Yvonne ner på stan (vi trotsade naturlagarna, vilket inte många Frankfurtbor gjorde då det har varit kaos i stan idag) och kikade lite i affärer. Det var gemytligt och jag inhandlade mig en bh (Yvonne har fått över mig till hennes CK underwear-sida). Efter en kaffe på Starbucks (har jag sagt att jag älskar att bo i en storstad?) så linkade vi hemåt. Mest var det inte jag som linkade.



Nu ska jag (håll i hatten) sova.
Wish me luck.
Angie

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!