Tell me when you hear my silence. You're the reason why I'm here.

Igår var det torsdag.
På torsdagar ska det göras något, och speciellt då vi just nu har finbesök. Efter mycket om och men kom vi på att vi skulle åka och bowla. Det blev jag, Madde, Yvonne och Maria som intog banorna i süd. Madde kickade ass, jag var hack i häl och dom andra två tossarna spelade i en annan liga än oss. Hade glömt hur roligt det faktiskt är att bowla!



In i en taxi och ner till O'dwyers där det vankades karaoke-night. Baren var i princip knökfull och det sjöngs både bra och dåligt (när vi klev in i baren var 4 tjejer i full gång med att skråla 99 Luftballons for example). Efter några öl var inte vi dom som var dom och vi fyra köttade hur många ABBA-låtar som helst (det enda svenska dom hade förutom Robyn) innan vi nöjde oss och återgick till att bara umgås. Träffade som vanligt mycket roligt folk och det blev en rätt sen torsdag. Runt 4-tiden slängde jag och Madde oss in på vårt favorit kebab-hak och ryckte åt oss en varsin turkish pizza (eller som Madde sa; Turkis petcha) innan Harry snällt körde hem oss. Det blev några timmars sömn innan det var dags för mig att upp och städa prästgården. Det gick faktiskt bra, men jag är inte så pigg att jag orkar åka ner på stan och träffa Madde och Izabella. Vi ska i alla fall ikväll ut och äta. Café Hauptwache blir det denna kväll, varför ändra på ett vinnande koncept?


Angie

Comments
onne skrev 2010-01-15 @ 14:47:15

sv: haha, tack desamma! men nej, t-shirten ÄLSKAR jag, plus att de e vielles xD

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
anna-maria skrev 2010-01-15 @ 15:17:35

Är du marikas syster? Har hört mycker om dig :)

URL: http://annamariaeikssson.blogg.se/
Yvonne skrev 2010-01-15 @ 16:25:35

Kul att vi verkligen står 2 och 2 och sjunger... SJUKT KUL KVÄLL

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!