Först och främst - Kent.

Fredag.
Idag spelar Kent på Storsjöyran i Östersund, och jag trodde verkligen inte att jag skulle ta mig dit. Men min underbara tjidtjie bestämde sig för att bjuda sina tre barn på hela kalaset, alltså åker familjen Renhuvud i eftermiddag mot Östersund för att (först och främst) se på Kent. Känns som ett skönt avbrott i vardagen (för det är mest vardag nu) och det ska bli grymt att få se Kent. Speciellt då halva Mittådalen kommer att vara där. Så idag poppar jag Kent, jag är ju egentligen inget stort Kent-fan så jag får helt enkelt uppdatera mig lite. Så snart är jag redo, låt oss bara hoppas att det inte spöregnar. Men det lär det väl göra, vilket är helt okej.

Har jag något sammanhängande i mina inlägg nu för tiden?

Jaja, det är okej.
Ristin har fått en pojke till (nr 4 i följden. Bejby no.4.)
Yvonne är i Paris och går inte att ringa
Jag får träffa Silje och Ana idag
Mina syskon är bäst
Jag ska åka till Sveg nästa vecka
min lillasyster ringde mig igår och sa att jag var tvungen att komma till henne innan jag åker till Tyskland (Självklart lillasyster, allt för dig)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!