now listen to me baby

Jag har semester, och det märks. Sen vi kom tillbaka från norrland så han vi sova (knappt) en natt i Mittådalen innan vi for till Storsätern för att börja kalvmärkningen. Vi hann ha in två gånger i Huskläppen, och nu har vi haft några dagar ledigt innan det är igång igen nu inatt (vilket betyder att jag ska gå upp om 3,5 timme och därför ska försöka hålla detta kort).
Dom här dagarna i Storsätern har jag hunnit med en del. Umgåtts med massa släkt och vänner, bakat med farmor (vilket var bland det roligaste jag gjort. Har tagit massa bilder som kommer upp här eller på fb inom kort), plockat blommor, kollat fotboll, busat med lillasystrar och en systerdotter, badat, kollat film, svettats och lite mer. Nyss fick jag prata och cama med hela familjen Byström också, vilket var fint (jag saknar er!)

Så jag har fullt upp men ändå inte, hör ni inget från mig är det för att jag kramar ut det mesta av semestern, och jag har det bra. Trots att jag helst vill vara i Tyskland när Tyskland tar hem VM-segern (jodå, här är vi possitiva) så är Sverige helt okej. Jag längtar tillbaks till Frankfurt, men just nu har jag det fint. Att jag har min lillasyster hos mig hela sommaren gör det hela mycket bättre.

Så inatt är det kalvmärkning i Fjätvallåsen vilket betyder att jag inte går att nå på ngn dag (ingen teckning) och sen åker jag och syskonen direkt till Mittådalen (förhoppningsvis senast onsdag). Då blir det ännu mer kalvmärkning och när den är slut är Juli nästan förbi.

Najs! (har jag det)

Puss!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!