På tur til Norge.



I lördags fyllde min laevie Vaino 18 år. Jag och lillebror lånade tjidtjies bil och drog till Röros för att fira detta. God mat, trevligt sällskap och en hel del på dryckeslistan innan vi for ner på "byen" för att dansa loss. En rolig kväll som avslutades i en alldeles för trång säng (4 vusna människor FÅR plats i en dubbelsäng, det blir bara väldigt trångt..)

Nu är jag tillbaka i Mittådalen där det inte händer speciellt mycket att raportera. Vi tog oss en tur till Bruksvallarna för att hälsa på Tilda och Krille igår, vilket var gemytligt.
Det är verkligen inte mycket fart här i Västra Härjedalen..
Mest regn. Regn, kyla och (håll i hatten) lite snö.
Vars i min HATT är min sommar!?!!

Comments
Tone skrev 2010-07-27 @ 16:33:13

Hos mig finns det sommar, eller fanns ;P Haha! Det var någon här i fredags och stal den, vet inte riktigt när den onde människan tänkt att lämna tillbaka den. :P Borde han/hon/den/det inte så skuldkänslor?



Kan man tycka..

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!