Just you and I, I will fly.

Sitter och mest väntar på att klockan ska bli 22.30.
Varför? För då kommer min kära Yvonne hem från sin 4-dagarstrip i London. jag ska hämta henne på flughafen och sen ska vi ut och ta en drink och catch up. Jag är som ett barn i väntan på julafton. Tiden går sakta och jag försöker sysselsätta mig med diverse ting. Har redan hunnit med att kolla på serier, laddat upp bilder på Fb, duschat, fönat håret (aslänge, aldrig fönat det så noggrant tror jag) och pratat med lillasyster. Jag har även målat naglarna, spelat ett parti skipbo och ätit vattenmelon.

Så frågan är vad jag nu ska göra?
Dricka kaffe tycker Emma, okejrå.
Jag tar liksom varje tips jag kan få..

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!