Och jag skriver, inte bara för er, utan för att jag ska minnas

I Torsdags efter att jag hämtat Yvve (och kört fel inte bara en utan tre gånger) så tog vi en taxi till Sachsen (vi fick panik och tog det vi vet om). Det var karaoke hela natten, jag hade snyggaste benen i världen och utnyttjade detta faktum för att få free-drinks. Ni behöver inte veta mer än att det funkade.

Fredagen bestog av chill och mys i Grüni med Izabella och Yvonne, innan vi frös och gick hem til lizabella. Där mötte Carl philipp upp och vi drack vin innan taxi till Sand Bar. Bra bar, trevligt sällskap som sedan halverades när Izabella och Cp åkte hem. Jag och Yvonne till Sachs, träffade konstig tjej och sedan Karsten + lite konstigare vän. Pony Hof, Anglo och hem.

Lördagen var vi trötta tjejer och jag gjorde inte speciellt mycket (vad jag kan minnas åtminstone). Middag hemma, blev islängd i poolen ca 2 gånger och sen somnade vi. På söndagen var det musikgudstjänst i kyrkan (mycket gemytligt om jag får säga det själv) och på eftermiddagen drog vi ner och åt middag på Leib und Seele med Annika och Carl philipp (så kul att träffa Annika igen). Sen drog vi till Elfer där vi tog en öl innan hemgång.

Alltså, helgen var hur trevlig som helst. Lite sol och värme gör så mycket, speciellt till det trevliga sällskapet jag haft denna helg. As always. Sen att det regnar lite ibland och åskar till (då det är så in i min hatt kvavt now adays) gör inte så mycket. Jag är glad ändå och har köpt två nya kjolar som är blommiga och somriga. Kan man egentligen kräva något mer? (jag vet att mina blogginlägg går upp och ner, men jag säger som en kär vän; bloggen mår, som bloggaren mår)

Puss

Comments
anna skrev 2010-06-09 @ 12:04:11

åh. jag ser väldigt mycket fram emot att hänga i Sachsen med er snart. så himla mysiiiiiigt frankfurt är

URL: http://heute.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!