Studiedag

Jag och Elias kom just hem från vår studiedag.
Idag har vi besökt Carl philipp och pappa Thor. Elias sken som solen när han insåg att PT (Pappa Thor) var hemma och lagade mat åt oss. Kötbullar och mos (vilket Elias tyckte var godare än pappas köttbullar .Vet inte om han sa det för att vara snäll mot Thor, men han sa visserligen också att dom såg äckliga ut så ärlig är han iofs)
Elias har blivit ompysslad till max. God mat, målat, busat, kollat tv och fått efterrätt. PT har skämt bort min lilla sötis och Cp likaså. Nu är vi som sagt hemma igen och jag tar några minuter med mig själv innan det är dags att jobba igen. Nationaldagsfirande (jag vet, en aning sent) med Svenska konsulatet ikväll vilket gör mig till barnvakt. Men sen är det helg för min del, ledig två dagar innan det är sommarfest i kyrkan och sedan endast två dagars jobb kvar. Sen får jag semester, och efter den kommer jag inte ta hand om Elias på samma sätt längre.
För han börjar skolan, hur galet är inte det!
Maddie, vår lille pojke har blivit stor större!

Comments
Maja skrev 2010-06-18 @ 21:32:37

"ELIAS har blivit större...woohooo"

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!