Take Me Down To The Paradies City


Pretty awesome german people at Irish pub.

På tisdag åker jag till Sverige på semester. Jag ska börja min vacation med att träffa min fina vän Maria i den svenska huvudstaden. Det ska bli hur underbart som helst. Sen bär det av mot Kiruna med flyg för en konfirmation och sedan en snabb spurt ner till.. Håll i hatten..
Ankarede.

Jag kommer vara i Sverige nästan två månader. Den 16.de Augusti åker jag tillbaka till Frankfurt igen för ännu ett år. Inte som au pair, utan mer som volontär i Svenska Kyrkan. Jag är glad att jag inte flyttar, jag är alldeles för kär i staden för att lämna den. I staden, i mina vänner, i familjen. Jag har egentligen lite Sverigepanik just nu. Här är det sommar (fasten det varit kallt idag) och jag älskar somrar i städer. Okej, jag erkänner, jag har blivit en stadstjej. Det trodde jag inte skulle ske, men det är sant.
Självklart ska det bli roligt att komma till Sverige. Jag kommer träffa massa fina människor och få vara till fjälls. Äntligen, i år blir det kalvmärkning x2. Även om det kommer vara en tuff sommar, speciellt när jag ska spendera så mycket tid i Härjedalen, men det är nog behövligt.

Denna vecka har alltså varit en; kläm-ut-det-mesta-av-Frankfurt-vecka. And so we did.

Alltså, jag är kär.

Comments
Maja skrev 2010-06-21 @ 18:28:31

om du kommer och hälsar på mig (ja klart du ska) så har du ju lite mer stad, sen drar vi in till gbg så då blir det riktig stad.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!