A quickie. Helt enkelt.

Idag har jag och Maria varit med våra kids på lekparken. Fett najs (och ja, det är ascoolt att säga "fett" här i Frankan) var det. Ingrid är söt och sprang efter pojkarna mest hela tiden (förutom när hon ville att jag skulle kolla på när hon gungade med en hand). Sen började det spöregna så vi åkte hem och målade påskpyssel. Sen spöade Yvonne mig i skip-bo.

En liten snabbis sådär, för att det är fint helt enkelt.

Nu ska jag hem till Carl philipp. Min vän. Så jag skriver mer senare.

Comments
marika skrev 2010-03-31 @ 21:40:30

kan verkligen inte förstå att du kmr.. alltså, verkligen inte! men saknar dig! så ska bli otroligt skönt att träffa dig!!!<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!