Ägypten 2010

Egypten var härligt.
Flygresan ner (åkte vi ner? Jag är ju sämst på geografi) gick bra och vi landade i tid och kom fram till hotellet (som visade sig vara två rum). Efter lite dividerande slutade det med att jag och Johannes fick ta ett rum medans dom andra tog det andra (no shit). Dom resterande dagarna bestod av massa sol, bad och en hel del vattenrushbanor. Maten var inget att hänga i julgranen, och vi hann aldrig med att åka till stranden, men om ni frågar mig så gjorde det inte speciellt mycket. Det har varit superskönt att bara vara, ta det lugnt och verkligen ha semester. Flygresan hem var mindre kul då vi pga storm i Tyskland var tvungna att landa i München och sedan ta buss därifrån. Vi kom hem kl 4.00 natten till måndag istället för 22.00 söndag kväll som det var tänkt.

Allt som allt har det varit en jättefin resa.


Mitt och Johannes rum

Grabbarna Byström första kvällen

Vår pool (en av typ.. tusen)

Nere vid Aqua Park (området vi bodde på var så stort så vi måste ha gått minst en mil varje dag)
(hoppas ni uppfattade min lilla överdrift)

Nästan hela familjen Byström och jag. Och ja, vi är sådär fina nästan jämt.

Johannes, Jenny och Emanuel. =)

Jag och Emanuel

Min sötis Elias.

tack familjen Byström för en härlig resa!

Fler bilder kommer komma upp på facebook inom en snar framtid.
Angie

Comments
Johannes skrev 2010-03-02 @ 13:04:15

Haha Angelica. Ni åkte neråt på kartan. Egpten ligger ju i afrika om jag inte har fel(?)

Bra bilder. kul att ni haft skoj!:)

URL: http://bergqvizt.blogspot.com
Maja Maja Malin skrev 2010-03-02 @ 15:33:49

inte bara tyskland som det är busväder. snart tror jag att vi snöar in här i falun. bävar inför att all snö ska bort så småningom.

URL: http://majarific.blogspot.com
sara skrev 2010-03-02 @ 16:36:05

ååååh, lyx :)

URL: http://adamzzon.blogg.se/
Ristin skrev 2010-03-02 @ 17:14:16

va härligt att få resa dit

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!